Instruccions per a l’enviament de resums

Posted by 15 de febrero de 2015

Enviament de resums per a cada bloc (màxim 250 paraules): 1 de març de 2015 – Comunicació per part de l’organització de l’acceptació de propostes: 1 d’abril de 2015 – Enviament de texts i materials definitius: 1 de juny de 2015.

En nom de totes les persones implicades en l’organització del congrés, rebeu una cordial i afectuosa salutació, i esperem veure-us a Vic el pròxim estiu.

Per a enviar les propostes, envieu un mail a economia.feminista@uvic.cat, indicant en el resum el vostre correu electrònic i la filiació institucional, entitat o moviment al qual pertanyeu. Us agrairíem que indiquéssiu el bloc en majúscula en el tema del correu: COMUNICACIÓ, FORMACIÓ o DEBAT I ACCIÓ.

El Comitè Organitzador Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya