Amb una previsió de màxima ocupació, per al proper dijous dia 2 de juny a la Sala Mercè Torrents (Campus Miramarges), a les 6 de la tarda, hi ha programada una nova conferència organitzada pel CIFE. I en aquesta ocasió, com ja comentàvem en una anterior entrada fa unes setmanes, es concreta una de les primeres accions que hem planificat conjuntament amb el col·lectiu Mestres de Vida. La conferència porta per títol el mateix que encapçala l’entrada i com a subtítol “La conquesta d’un mateix a través del treball interior”. L’encarregat de parlar-ne i aportar elements per a la reflexió a les 150 persones que ja hi ha inscrites serà en Sergi Pérez i Rosés, formador sobre el que ell anomena “eines pel despertar”, un conjunt de tècniques i pràctiques de meditació actives que permeten a l’alumne prendre consciència del seu món interior. La xerrada s’adreça al públic en general i als professionals dels diferents camps que vulguin avançar en el seu autoconeixement.

Ens parlarà de la nostra actual mecanicitat/esclavitud psicològica i la nostra manca de llibertat a l’hora de prendre decisions, així com dels nostres límits psicològics per veure fins a quin punt condicionen la nostra vida. També ens exposarà algunes de les principals eines de treball interior per poder capgirar la situació i fer-nos amb el govern del nostre món interior i, per extensió, de la nostra vida. Presentarà l’acte la professora Anna Pujol, del Departament de Psicologia de la FETCH i la conferenciat la Mercè Puntí, també del col·lectiu Mestres de Vida.

N’ampliem més informació fent-nos ressò en aquesta entrada del programa “El debat de la setmana” del canal de televisió local Canal Taronja i en el qual el mateix Sergi Pérez, juntament amb l’Anna Pujol, la Mercè Puntí i l’Antoni Portell a través d’una interessant tertúlia van explicar els projectes que de manera conjunta han posat en marxa el col·lectiu Mestres de Vida i la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya a través del CIFE i la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes.

Podeu trobar la informació detallada de la conferència a la nostra agenda. I no cal dir que per a més informació podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través de formacio.cife@uvic.cat

Altres entrades relacionades en aquest lloc: