Amb tot plegat, i a través de la proposta d’activitats pràctiques i vivencials, la transferibilitat del que hem pogut conèixer a les pròpies aules ha estat un dels aspectes que més valoraven les persones assistents a la trobada. I és que realment aquest era un dels principals objectius de la trobada: que tothom omplís la motxilla d’interessants i motivadors recursos per treballar la creativitat i motivar els alumnes en el seu dia a dia.

Del contingut treballat a la metodologia d’aula

Així, al llarg de les cinc hores que ha durat el taller, les persones assistents no només han pogut situar-se en els principals aspectes que cal tenir presents quan ens plantegem com treballar la creativitat amb els i les nostres alumnes i introduir-se en els seus mecanismes (s’ha parlat molt de la importància d’entrenar i se n’ha matisat el seu sentit i intencionalitat), sinó que també han realitzat un bon nombre d’activitats a partir de les quals, el que avui han treballat com a  contingut ells mateixos estem segurs que ja en el seu context d’aula, en el seu dia a dia, els ha proporcionat una interessant mirada que des del punt de vista metodològic els serà de gran utilitat ja pensant en els seus i les seves alumnes.