La formació permanent i l’actualització professional com a instruments de canvi i de millora

Ja en els darrers compassos previs a les vacances d’estiu, ens fem ressò en aquesta nova entrada de totes les propostes formatives que tenim a punt per al proper curs 2016-2017. En elles hi trobareu des de xerrades i conferències fins a postgraus, passant per propostes de cursos i tallers de més curta durada. I també propostes formatives on line, pensades especialment per facilitar la pròpia organització i adaptabilitat al temps de treball de moltes i molts professionals. I és que des del CIFE estem convençuts que la formació permanent, sorgida i basada en l’exercici de la pràctica als nostres llocs de treball, és un instrument de millora que ens facilita l’actualització professional.  I té per objectiu proporcionar-nos eines i recursos per donar resposta a les canviants necessitats que ens proposa atendre dia rere dia el nostre àmbit de treball. D’aquesta manera, al document que us enllacem hi trobareu tant propostes adreçades als professionals de l’educació, entesa aquesta tant a nivell formal com no formal, com també als professionals de la psicologia. I totes elles, val a dir-ho, han estat planificades en estreta coordinació amb el professorat de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes, tot plegat en coherència i inspirades en el treball que es duu a terme als diferents departaments com pel coneixement generat als diferents grups de recerca de la mateixa facultat.

Estem segurs que entre les diverses i variades propostes hi trobareu allò que més us interessa. Cliqueu més avall per conèixer el Programa de formacions del CIFE per al curs 2016-2017:

IMG_1281I no cal dir que per a qualsevol informació que us calgui podeu posar-vos en contacte amb nosaltres escrivint-nos a l’adreça formacio.cife@uvic.cat o bé trucant-nos al 93 881 55 30.

cast_1_retallat