Ahir es va donar el tret de sortida organitzatiu a la tercera edició d’aquest reeixit Postgrau en Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres i es va acabar de tancar el tema dels espais, l’organització i acollida dels estudiants que es matriculin en aquesta nova edició, una formació que ha tingut molt bona acollida entre els mestres i professors que l’han cursat fins ara i que compta amb el reconeixement del Departament d’Ensenyament.

A la reunió d’ahir hi havia la Degana de la Facultat de Ciències Socials del Campus de Manresa de la UVic-UCC, la Sílvia Mas, el director del CIFE, l’Antoni Portell, la coordinadora del Postgrau, l’Anna Vallbona i altres membres de l’equip de Manresa tant de formació contínua com de la mateixa facultat i que també participen en la seva posada en marxa, en concret en Jonatan Triviño i la Concepció Vilaseca de formació contínua de Manresa i la Montserrat Pedreira, dels estudis de mestre també de Manresa.

Pel setembre es farà una xerrada informativa

Amb la intenció de donar a conèixer el Postgrau a totes aquelles persones que hi puguin estar interessades,  a la mateixa reunió es va acordar que el dijous dia 7 de setembre es farà la conferència “Una mirada a la docència en llengua anglesa ara avui i aquí: perspectives de futur“. Anirà a càrrec de l’Anna Vallbona, doctora en filologia anglesa i coordinadora del Postgrau i serà a 2/4 de 6 de la tarda a la Facultat de Ciències Socials de Manresa, al Avinguda Universitària, 4-6.  Les persones interessades poden confirmar la seva assistiència omplint aquest formulari.

Al llarg de la xerrada la ponent proposarà que les persones assistents reflexionin sobre els canvis i reptes que genera la docència en una llengua estrangera així com quines implicacions metodològiques cal tenir presents. També donarà pistes sobre què cal que es plantegin aquells centres que, com cada vegada més se’n compten a casa nostra, volen implementar un programa d’aquestes característiques a les seves escoles o instituts. Val a dir que per asssitir a la xerrada cal fer la inscripció prèvia tot escrivint a formacio.cife@uvic.cat.

Vista d’un dels espais on es preveu que es faci la formació

Activitat reconeguda pel Departament d’Ensenyament

El Postgrau de la UVic-UCC té el reconeixement i consta dins la relació d’activitats de formació acollides als perfils professionals del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, concretament dins del perfil PE01 AICLE i amb un total de 750 hores. I és que del que no hi ha dubte, com coincidien ahir els assistents a la reunió, és del fet que la formació que ofereix aquest postgrau prepara els participants per poder impartir docència en llengua anglesa. I en destacaven la importància que, com no pot ser d’altra manera, hi juguen els continguts específics de les àrees, i també la preparació que el postgrau aporta en el coneixement d’estratègies metodològiques que els han de permetre assegurar que els alumnes aprenguin bé els continguts de la matèria a treballar, ja sigui a l’Educació Infantil i Primària com a l’Educació Secundària. I al mateix temps que els alumnes aprenguin més la llengua anglesa.

Podeu trobar més informació sobre el programa i les modalitats de matrícula clicant l’enllaç de més avall:

Altres entrades relacionades en aquest lloc: