Amb un títol tan suggerent com el que encapçala aquesta entrada, ahir dilluns dia 20 de març es va dur a terme la quarta sessió de les cinc planificades per  aquest curs 2016-2017 dins del marc del projecte l’Etapa Educativa 0-6 a Guissona: Conèixer, interpretar i projectar canvis per transformar l’escola.

I a la sessió d’ahir es va comptar amb les aportacions de la Maite Pujol i en David Altimir, de l’equip de formadors del CIFE i que és l’encarregat d’acompanyar els centres educatius d’aquesta població. Un equip coordinat per les professores Francesca Davoli i Berta Vila, de la FETCH.

Intervenció d’en David Altimir i la Maite Pujol

Els formadors, mestres d’Educació Infantil de l’Escola Les Pinediques de Taradell, van compartir la seva trajectòria i les seves reflexions pedagògiques nodrides amb el temps i a través d’un compromès treball en equip. Després de la xerrada, l’Escola Faus de Guissona, que era el centre que en aquesta ocasió acollia dins dels seus espais la sessió de formació, va presentar el seu projecte educatiu a la resta d’escoles i es van poder visitar els seus espais. Amb tot plegat les persones assistents van recollir moltes i interessants idees que sens dubte els permetran completar l’encàrrec que ja tenen damunt la taula i que compartiran en el que serà la cinquena i darrera sessió de formació d’aquest curs: una autoreflexió sobre la prpopia realitat i formulació de propostes de treball de cara al curs 2017-2018 centrades en l’objectiu d’aconseguir més continuïtat entre el 0-3 i el 3-6.

L’equip de l?Escola Faus presentant el seu projecte

Detall d’un dels espais 3-6 d’aprenentatge a l’Escola Faus