Aquest matí de divendres unes quinze persones dels diferents serveis i àrees de la UVic-UCC han assistit al taller que sobre MailChimp s’oferia des del CIFE amb col·laboració de l’Àrea de Màrqueting.
La formació ha anat a càrrec d’en Dani Martínez, de la unitat d’Anàlisi web i programació bàsica de la mateixa Àrea de Màrqueting amb qui s’ha organitzat el taller.
El taller tenia com a objectius construir i gestionar i la pròpia base de dades de clients, establir una canal periòdic de comunicació amb ells a través de butlletins de notícies o butlletins dissenyats via MailChimp i, finalment, orientar les persones assistents a l’hora de prendre decisions a partir dels resultats obtinguts a través de les analítiques pròpies de MailChimp.
D’aquesta manera, i amb una aula d’informàtica ben plena, les 15 persones que han assistit al taller han pogut iniciar-se en la utilització d’aquesta potent i completa plataforma d’email màrqueting i posar en pràctica els aspectes més generals. Així, d’entre els diferents continguts treballats hi havia una mirada general a les funcionalitats de la plataforma, la creació d’un compte, la gestió de llistats de subscriptors, les plantilles i aspecte visual, les campanyes i els reports.
La matinal, que ha tingut un caràcter molt pràctic, ha satisfet les persones assistents, les quals amb el coneixement d’aquesta nova eina des de les seves pròpies àrees podran arribar als potencials usuaris i donar a conèixer els diferents serveis que ofereixen o les informacions que els volen transmetre.
A partir d’avui es tractarà que cada unitat i servei presents a la formació puguin avançar i practicar amb la nova plataforma al mateix temps que, amb l’acompanyament tant de l’Àrea de Màrqueting com d’U_Mèdia puguin establir en seu marc d’actuació el funció de les seves pròpies necessitats i intencions de cara als usuaris a qui s’adrecen.
I és que del que no hi ha dubte és que són moltes les àrees, serveis i unitats que dins la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya tenen necessitat de comunicar-se periòdicament amb els diversos col·lectius que constitueixen el nucli de destinataris de les seves actuacions, com ara i entre d’altres, les secretaries de centre, l’aula d’autoaprenentatge, unitats d’internacional, el servei de carreres professionals, formació contínua i per suposat el mateix CIFE.
Des d’aquestes ratlles agraïm a en Dani Martínez en especial i a tot l’equip de l’Àrea de Màrqueting que s’ha implicat en el projecte formatiu i de manera concreta a la Mariona Castells.
Deixeu un comentari