Els propers dies 25, 26 i 27 d’abril tindrà lloc a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya la sisena edició del programa ART I ESCOLA, un programa que ja compta amb una llarga trajectòria i en la qual s’hi veuen implicats professorat del Departament de Didàctica de les Arts i de les Ciències de la UVic-UCC i mestres de les escoles del territori.

El programa ART I ESCOLA té com a objectiu promoure i posar en valor l’art a les escoles. La temàtica escollida per a aquest any ha estat, com s’avança al titular, el caos, el qual ha estat treballat pels alumnes de les diferents escoles participants i que al llarg de la setmana que ve compartiran la feina feta.

ART i ESCOLA està impulsat per ACVIC Centre d’Arts Contemporànies, el Centre de Recursos Pedagògics d’Osona, Cal Gras, el Col·legi d’Arquitectes, Delegació dOsona, l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, l’Escola d’Art de TorellóExAbrupto, Fundació Privada Osona Formació i Desenvolupament, H. Associació per a les Arts Contemporànies, Materials Educatius, Pakdart, la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya i persones a títol individual. Es desenvolupa conjuntament amb els centres d’educació infantil, primària i secundària que, cada curs, s’hi adhereixen.

Podeu trobar més informació sobre el projecte a http://artiescola.cat

Des d’aquestes ratlles volem agrair la feina feta a l’equip de professorat del Departament de Didàctica de les Arts i de les Ciències de la UVic que han participat en l’organització del projecte i han fet els assessoraments a les escoles: Montserrat Rierola, Eva Marichalar, Miquel Pérez, Arnau Vernis, Dolors Rusinyol i Assumpta Cirera. I també als més de 30 centres educatius, des de llars d’infants fins a instituts, que han participat en el programa d’enguany i que es clourà la setmana que ve.

El programa previst, tot ell a l’Aula Magna de la UVic-UCC, és el següent:

Dimarts 25 d’abril

Primer torn (de 9.15 a 10.45): Projectes d’Educació Infantil i Primària

Segon torn (d’11 a 12.30): Projectes d’Educació Infantil i Primària

Dimecres 26 d’abril

Primer torn (de 9.15 a 10.45): Projectes d’Educació Infantil i Primària

Segon torn (d’11 a 12.30): Projectes d’Educació Primària

Dijous 27 d’abril

Primer torn (de 9.15 a 10.45): Projectes d’Educació Infantil, Primària i Secundària

Segon torn (d’11 a 12.30): Projectes d’Educació Secundària

De 17.30 a 19.30 h.

Jornada d’intercanvi d’experiències per a professorat