Tal com ja havíem avançat en anteriors entrades en aquest lloc, el curs pretén apropar el professorat tant del Campus de Vic com del Campus de Manresa de la UVic-UCC a aquesta interessant metodologia de la mà de la Clàudia Bassaganya, llicenciada en pedagogia i doctoranda de la FETCH. La formació compta amb el finançament de la Fundació Bofill.

D’aquesta manera, les persones assistents, entre avui dimecres i demà dijous, moment en què acabarà la formació, de 4 hores de durada, tindran l’oportunitat de conèixer de manera general aquesta interessant metodologia al mateix temps que poder-ne conèixer les seves eines més bàsiques. I és que la intenció és que un cop amb aquesta formació inicial puguin albirar les possibilitats d’aplicació de l’ApS a les seves assignatures comptin amb l’acompanyament de la formadora, ja en un segon curs d’aprofundiment previst per al proper mes de setembre, ja a la tornada de les vacances, i no només aprofundir-hi, sinó també aproximar-se al coneixement d’aspectes més qualitatius i que sens dubte aportaran valor als seus projectes al mateix temps que conèixer un model de rúbrica d’autoavaluació del projectes ApS, element que certament els serà clau per al progressiu desenvolupament i implementació a l’aula amb els seus estudiants. Val a dir que aquesta segona formació serà de més durada i a més a més el professorat que ho desitgi podrà comptar amb l’assessorament i guiatge de la formadora al llarg dels primers compassos d’aplicació del seu projecte ApS. Des d’aquestes ratlles volem aprofitar per agrair-li novament la seva disponibilitat i implicació.

Un moment de treball en equip al llarg de la sessió d’avui

Volem destacar, també, l’interès que ha suscitat el curs entre professorat de la UVic que precisament ha presentat un projecte d’innovació sota el paraigües del Pla AQUID, el Pla d’Ajuts a la Qualitat i a la Innovació de la UVic-UCC i que es gestiona des del CIFE.

Altres notícies relacionades en aquest lloc: