Ens fem ressò avui de l’èxit de la xerrada que va fer ahir en Ferran Salmurri, psicòleg clínic i autor del llibre “Raó i emoció”, publicat per La Magrana/RBA en l’acte que es va celebrar a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya i que havia organitzat el CIFE.

I és que més de dues-centes persones, les quals, entre mestres, professors de secundària i d’universitat, pares, mares i en bona proporció també estudiants de Psiccologia, de Magisteri i d’Educació social, van omplir l’Aula Magna en una xerrada que va ser en tot moment distesa i en la qual en Ferran Salmurri, que va ser presentat per la Dra. Monsterrat Moix, va anar desgranant les principals idees que conté el llibre i que va saber traslladar al nombrós i divers públic assistent tot aportant exemples, anècdotes i casos que van mantenir l’atenció i l’interès des del començament fins al final.

El psicòleg clínic i bon amic Ferran Salmurri, ens va portar, així, a endinsar-nos en el món de les emocions i la seva relació amb els nostres pesnaments i en va ressaltar, ja des del minut u de la seva intervenció, la necessitat d’aprendre i exercitar una manera més humana i menys primitiva de pensar, sentir i actuar. I amb tot plegat, com ell mateix sosté, emprar la raó per fer una gestió més adequada de les nostres emocions. Deixar ben clar, també, que s’aprèn i s’ensenya a qualsevol edat, i per a aconseguir-ho ens calen noves estratègies.

En síntesi, la xerrada d’ahir va copsar l’interès de les persones assistents i, sense cap mena de dubte, no va deixar indiferent a ningú.

Des d’aquestes pàgines del CIFE volemexpressar el nostre més sincer agraïment a en Ferran Salmurri i la disponibilitat i col·laboració de l’editora RBA.

L’Aula Magna era ben plena