UVic i Amics de la Gent Gran signen un conveni per reconèixer les activitats solidàries en el pla d’estudis

with No hi ha comentaris

El rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, i el gerent de la Fundació Privada Amics de la Gent Gran, Albert Quílez, van signar el passat 31 d’octubre un conveni de col·laboració per reconèixer activitats solidàries, de cooperació i de voluntariat per part dels estudiants com a part integrant del pla d’estudis.
Aquest voluntariat vindrà regulat per un annex al conveni per a cada estudiant que col·labori amb l’entitat, on s’especificarà les hores de voluntariat, un tutor, així com l’objectiu i l’abast de la col·laboració.