L’equip Hearing guanya el campionat Vic i-Days 2022 amb una solució auditiva basada en un cribratge poblacional

with No hi ha comentaris

L’equip Hearing, integrat per les estudiants Khadija Krimi, Olatz Pérez, Ángela Galindo, Laura Miró i Ana Córdoba, ha resultat guanyador del primer premi del campionat Vic i-Days 2022 que s’ha fet entre el 9 i l’11 de novembre a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). Per donar resposta al repte que es plantejava en aquesta primera edició de la competició, el de la democratització de l’accés a la salut auditiva, les guanyadores han plantejat crear una eina complementària a una aplicació de salut ja existent (La Meva Salut) per tal de poder fer un cribratge poblacional en salut auditiva, de manera que funcioni com un suport al diagnòstic.

El jurat ha valorat que la proposta de Hearing, vinculada a la planificació sanitària, “té un punt d’impacte a curt termini i de maduresa major respecte a les altres”. L’equip guanyador està format per estudiants de la UVic-UCC i  de la Universitat de València, i dues estudiants de l’Institut Castellarnau de Sabadell. El premi que han obtingut consisteix en 500 euros i en l’oportunitat de poder viatjar amb part de les despeses pagades a la final dels i-Days, que es farà els dies 24 i 25 de novembre a Viena.

Llegir més