Laia Briones nova doctora de la UVic-UCC

with No hi ha comentaris

El passat divendres 3 de febrer, la professora, Laia Briones , dins el programa de doctorat: Salut, Benestar i Qualitat de Vida,  va defensar la tesi doctoral titulada “PsychoMSS Study: Stress and Psychosocial factors in Multiple Sclerosis”, dirigida pel Dr. Francesc Xavier Arrufat i el Dr. Raimon Milà. L’ acte de defensa es va dur a terme en llengua anglesa degut a que la tesi optava a menció internacional.

El tribunal format pel Dr. Manuel Valdés (Hospital Clínic), la Dra. Isabel Sala (UVic-UCC/Hospital Sant Pau) i la Dra. Carole Fantini (Université Libre de Bruxelles) va atorgar a la tesi la qualificació d’Excel·lent amb la menció de “cum laude”.

En el marc de la tesi doctoral, el passat curs, la Dra. Laia Briones, va fer una estada de recerca de cinc mesos a l’Insitute of Psychiatry , Psychology and Neuroscience (IoPPN) de la prestigiosa Universitat King’s College London.  En aquesta estada, i en col·laboració amb la Dra. Rona Moss-Morris i el Dr. Sam Norton es van escriure dos dels tres articles científics que conformen la tesi doctoral.