La UVic-UCC acollirà la “Jornada Vic, Ciutat Cuidadora : Com millorar les actituds socials i l’acompanyament a persones en procés de final de vida” dins el marc de la International Workshop on Higher Education 2016

with No hi ha comentaris

Objectiu

Involucrar i empoderar la societat i les seves organitzacions cap a un canvi de perspectiva social i cultural sobre necessitats d’atenció a persones amb malalties avançades (relacionat amb l’envelliment i l’augment de la supervivència de malalties cròniques) i, també, de situacions de vulnerabilitat social, així com promoure valors humanistes, solidaris i de suport.

Dimecres 15 de Juny de 2016
15:00h – 15:10h Presentació de la Jornada

Dr. Xavier Gómez –Batiste. Director Centre Col·laborador de la OMS Programes Públics de Cures Pal·liatives, Institut Català d’Oncologia. Director de la Càtedra de Cures Pal·liatives, Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya.

15:10h – 16:00h Sessió Plenària

Prof. Allan Kellehear. Doctor en Sociologia per la Universitat de New South Wales de Sidney, membre i Professor de l’Acadèmia de Ciències Socials de la Universitat de Bradford. Sociòleg en medicina i salut pública, amb expertesa en l’àmbit de final de vida. *

16:00h – 18:30h Taller

*Sessió en Anglès. Comptarà amb traducció simultània anglès-espanyol.

Dirigit a

Sessió Plenària: sessió oberta dirigida a professional de l’àmbit social i assistencial, organitzacions socials i culturals de la ciutat (associacions de veïns, centres escolars, organitzacions no governamentals, etc.).

Taller: Persones responsables de serveis socials, associacions i entitats socials.

Inscripcions:

Sessió plenària i Taller gratuït. Places limitades. Es requereix inscripció on-line. Ompli el següent formulari on-line amb les seves dades personals:

Idioma: La jornada serà en Anglès , Català i Espanyol es disposarà del servei de traducció simultània.

Per a més informació: Contacti amb la Sra. Marta Martí al telèfon: 932607736 o a l’adreça de correu electrònic: marta.marti@uvic.cat