La Consellera de Treball, Afers Socials i Famílies visita el Centre d’Estudis Sanitaris i Socials de la UVic-UCC

with No hi ha comentaris

consellera-BassaLa consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Dolors Bassa, serà avui divendres a la UVic per visitar el Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS).

La consellera serà rebuda pel rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, el director general de la Fundació Universitària Balmes, Joan Turró, el vicerector de Recerca i Professorat, Jordi Villà, la degana de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, Mireia Subirana, i la coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials, Marina Geli.

Després d’una reunió al Rectorat, la consellera atendrà els mitjans de comunicació, abans d’iniciar la visita al CESS.

El Centre d’Estudis Sanitaris i Socials

El CESS és un espai de caràcter interdisciplinari i transversal de la UVic-UCC que aglutina i coordina la formació, la recerca i la transferència de coneixement en l’àmbit dels serveis socials, sociosanitaris i de la salut. Té per objectiu generar i transmetre coneixement a l’entorn de la millora del benestar i la qualitat de vida de la població, i coordinar projectes amb els diversos agents del sistema sociosanitari.

El CESS inclou la Càtedra de Bioètica, la Càtedra de Cures Pal·liatives, la Càtedra d’Innovació i Gestió en Serveis de Salut, la Càtedra de Serveis Socials, la Càtedra de TIC Salut i també dels Grups de Recerca en Alimentació Salut i Benestar (GRASB), Esport i Activitat Física (GREAF), Salut Mental i Innovació Social (SaMIS) i Methodology, Methods, Models and Health and Social Outcomes (M3O). A més, inlou els serveis DIXIT Vic, Centre de Documentació de Serveis Socials i el SÍRIUS Vic, Centre per a l’Autonomia Personal.