La Càtedra de Salut Mental de la UVic-UCC, la Fundació Althaia i Osonament guanyen un accèssit a un dels Premis Afectivo Efectivo

with No hi ha comentaris

La Càtedra de Salut Mental de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) ha obtingut l’accèssit a un dels Premis Afectivo Efectivo, en la categoria Projectes d’Universitats, pel projecte pioner “Peer to peer”, dissenyat i portat a terme conjuntment per la Fundació Althaia, la UVic-UCC i Osonament. En la categoria d’Universitats no hi ha hagut cap altre finalista i el primer premi l’ha guanyat la Cátedra de Cronicidad de la Universidad de Santiago de Compostela, pel tema covid-19 i voluntariat. Aquest accèssit dona visibilitat i projecció al treball que està fent la Càtedra de Salut Mental a l’Estat espanyol.

Llegir més