Converses sobre Urbanisme i Salut

with No hi ha comentaris

En el marc del Postgrau en Urbanisme i Salut: El Planejament Urbanístic com a Eina de Salut, iniciem una sèrie de converses divulgatives sobre la importància d’incorporar la salut com a eina de planificació i gestió de les polítiques urbanes.

En aquest primer vídeo, Roberto Elosua i Marina Geli conversen sobre el binomi salut-urbanisme, analitzant la influència de l’entorn urbà en l’estat de salut global de la població, la importància d’incorporar la salut en la planificació urbana i la necessitat de formar professionals des d’una visió multidisciplinària.

Roberto Elosua: Catedràtic de Medicina. Càtedra Salut i Població de la UVic-UCC. Coordinador Acadèmic del Postgrau en Urbanisme i Salut.

Marina Geli: Directora General de la Facultat de Medicina i coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials de la UVic-UCC.

Conversaciones sobre Urbanismo y Salud | UPC School y UVic-UCC from upcschool on Vimeo.