Dia Mundial de la Teràpia Ocupacional 2016

with No hi ha comentaris

Intercanvi d’experiències de Teràpia Ocupacional en Infància

TO INFANCIAEl 29 d’octubre de 2016, celebrarem a Barcelona el Dia Mundial de la Teràpia Ocupacional 2016 realitzant la matinal “Experiències de Teràpia Ocupacional en Infància” organitzada pel Col·legi de Terapeutes Ocupacionals de Catalunya, la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya i l’Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa, adscrita a la Universitat Autònoma de Barcelona. És un acte dirigit als diferents agents implicats en l’atenció a la infància. L’objectiu d’aquest acte és oferir una oportunitat d’intercanvi d’experiències de terapeutes ocupacionals que treballen en aquest àmbit, dins l’equip interdisciplinar d’un CDIAP, a l’escola, en diferents recursos hospitalaris així com en la coordinació amb diferents serveis del territori.

• Data: 29 d’octubre de 2016
  • Lloc: CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona; Aula 1
  • Inscripcions gratuïtes: Per realitzar les inscripcions envieu un correu electrònic a info@cotoc.cat
  • Data límit d’inscripció: 15 d’octubre de 2016