Estada de Recerca del Dr. Salvador Simó a la Universitat de Santa Paula de Costa Rica

with No hi ha comentaris

El professor de la FCSB, Salvador Simó, ha realitzat una estada de recerca, del 20 de setembre al 7 d’octubre, a la Universitat de Santa Paula de Costa Rica, com a Coordinador del Grup de Recerca en Salut Mental i Innovació Social (SaMIS) i codirector de la Càtedra de Salut Mental del CESS de la UVic-UCC/Althaia.

La finalitat de la mateixa, ha estat la de posar en marxa diversos projectes de recerca-acció amb recercadors de la Universitat i de l’Hospital Psiquiàtric Nacional. Aquests projectes, giren en relació a la ocupació laboral de persones amb malaltia mental i comunitats indígenes a partir d’iniciatives d’emprenedoria social. En concret, s’està treballant en la creació d’un jardí botànic, d’un “papallonari” i d’una empresa de cacau. En paral·lel, també es treballa en un projecte de recerca-acció de tele-assistència via TIC de les persones amb síndromes de demència a les comunitats rurals. El Dr. Simó, també ha desenvolupat docència al programa de Teràpia Ocupacional de la Universitat de Santa Paula.

L’ estada, dona continuïtat a la desenvolupada pel Dr. Simó els mesos de juny -juliol d’enguany.