Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del llibre “Pedagogía de la Bioética”

Dijous, 1 juliol 2021 a les 18:00 - 20:00

Presentació del llibre “Pedagogía de la bioética”. En la formació dels professionals sanitaris i assistencials generalment es prioritzen coneixements instrumentals i tècnics i no es valora la necessitat d’inculcar actituds ètiques. Per garantir un tracte digne als pacients és imprescindible complementar aquesta formació amb una educación sensibilitzada amb la bioètica.

Per parlar de tot això, la Càtedra de Bioètica de la UVIC-UCC ha organitzat un webinar amb la participació de:

Lydia Feito, filòsofa, professora d’Ètica en la Facultat de Medicina de la Universidad Complutense de Madrid.
Juan Pablo Beca, metge pediatre. Fundador del Centro de Bioética de la Facultat de Medicina de la Universidad del Desarrollo de Chile.
Benjamín Herreros, metge, director del Instituto de Ética Clínica Francisco Vallés de la Universidad Europea.
Begoña Román, filòsofa. Professora de Filosofia de la Universitat de Barcelona.
Montse Busquets,  Infermera. Professora titular jubilada de l’Escola d’Infermeria de la Universitat de Barcelona

Coordinaran la sessió Núria Terribas i Ester Busquets (directora i coordinadora de la Càtedra de Bioètica UVic-UCC, respectivament)

Activitat en castellà i en línia

Inscripcions