Curs “Trauma Infantil en Trastorn Mental Sever: el Paper Mediador de la Dissociació” a la UVic-UCC

with No hi ha comentaris

nen

En l’última dècada, s’ha demostrat la influència dels factors de trauma infantil (ambientals, abús, etc.) en el desenvolupament posterior de trastorns mentals greus i psicosi. Un dels factors implicats en aquesta relació és la dissociació patològica.

Aprendre a identificar el trauma i els símptomes dissociatius ens permet oferir el tractament correcte als pacients amb trastorn mental sever.

COORDINAT PER:
Joaquima Planella. Departament de Psicologia de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.

PROFESSORAT:
– María José Álvarez. Psiquiatra d’Osona Salut Mental, Consorci Hospitalari de Vic.
– Helga Masramon. Psicòloga, Clínica Sant Josep de Vic.
– Josep Manel Santos. Psicòleg d’Osona Salut Mental, Consorci Hospitalari de Vic.

QUAN I ON?

Dates: 5 i 12 de març; 9 i 16 d’abril de 2016.
Horari: dissabtes, de 9:30h a 13:30h.
Lloc: Vic (Universitat de Vic, Campus Miramarges).

Més informació i matrícula: