Conferència virtual “Impacte emocional de la COVID-19 i el confinament en la salut mental d’infants i adolescent”

with No hi ha comentaris

DIXIT Vic Centre de Documentació de Serveis Socials ha programat per al 9 de juny la conferència “Impacte emocional de la COVID-19 i el confinament en la salut mental d’infants i adolescents”. La xerrada es podrà seguir en directe a través de la plataforma Zoom i està previst que posteriorment es pugui recuperar a l’apartat DIXIT TV del portal DIXIT.

La ponència anirà a càrrec de la doctora Aurea Autet, cap de Salut Mental de la Fundació Althaia i vicepresidenta de la Societat Catalana de Psiquiatria Infantil i Juvenil. La ponent revisarà els factors de vulnerabilitat i resiliència que poden impactar en el desenvolupament de les reaccions adaptatives d’infants i joves davant la crisi sanitària actual. També exposarà les adaptacions realitzades en els diferents serveis d’atenció a la salut mental per seguir atenent-los i posarà en valor el nou model d’atenció mèdica no presencial, que ha vingut per quedar-se.

La xerrada s’emmarca en un cicle de conferències organitzat conjuntament amb la Càtedra de Salut Mental de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), que inclou una segona conferència centrada en la salut emocional dels adults. El director executiu de la Càtedra, el psiquiatre Pere Bonet, presentarà les dues xerrades sobre els efectes del confinament en la salut emocional de què constarà el cicle.

Més informació i inscripcions