Arriba una nova edició de les Converses d’ètica aplicada als centres DIXIT

with No hi ha comentaris

converses

Abusos sexuals a infants i secret professional
Experta convidada: Pilar Polo, psicòloga, coordinadora de formació de la Fundació Vicki Bernadet.
Dates: 3 i 10 de novembre de 2015, de 17 a 19 h.
Lloc: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall. Carrer Bernat Boades, 68. Girona.
Inscripció: fins al 27 d’octubre, per rigorós ordre d’arribada, emplenant aquest formulari.

Discapacitat o diversitat funcional?

Expert convidat: Alejandro Rodríguez-Picavea, activista pels drets humans i civils de les persones amb diversitat funcional. Membre del Foro de Vida Independiente y Divertad.
Dates: 11 i 25 de novembre de 2015, de 17 a 19 h.
Lloc: DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials. Passeig del Taulat, 266-270 (planta 1a.). Barcelona.
Inscripció: fins al 5 de novembre, per rigorós ordre d’arribada, emplenant aquest formulari

Ètiques i estètiques als CRAE
Expert convidat: Joan Sala, psicòleg, mestre, educador social i mediador. Professor dels graus de psicologia i educació social de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.
Dates: 9 i 15 de desembre de 2015, de 17 a 19 h.
Lloc: DIXIT Vic Centre de Documentació de Serveis Socials. Carrer Miquel Martí i Pol, 1. Vic.
Inscripció: fins a l’1 de desembre, per rigorós ordre d’arribada, emplenant aquest formulari.

Organitza: Observatori d’Ètica Aplicada a l’Acció Social, Psicoeducativa i Sociosanitària, Fundació Campus Arnau d’Escala i DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall, amb el suport de l’Obra Social “la Caixa” i del Departament de Benestar Social i Família.

Descarrega’t el programa complet en PDF