Aquesta tardor s’estan portant a terme de manera presencial els últims tallers i activitats educatives del projecte LIFE ALNUS per donar a conèixer “El bosc del riu” i les funcions del bosc de ribera als centres escolars de les zones d’actuació del projecte.

En concret, s’estan fent els tallers amb les escoles properes al riu Segre a la Cerdanya, al riu Ter a Manlleu i Torelló, i al riu Congost a Granollers.

Els alumnes participants a les activitats educatives fan una descoberta del riu per veure algunes de les accions de conservació que s’estan portant a terme. Fan un recorregut per la vora del riu per avaluar la qualitat del seu bosc de ribera i per entendre les funcions ambientals d’aquests boscos. També  identifiquen les espècies de flora més significatives amb una clau dicotòmica dissenyada especialment per al bosc del riu.