El passat 31 de gener la Dra. Sandra Ezquerra va participar a les jornades “Economía Feminista y Neoliberalismo. Elementos para el análisis critico” amb una conferència sobre les desigualtats de gènere inherents al sistema de pensions i entre la gent gran a l’Estat espanyol i a Catalunya a l’actualitat. Les jornades varen organitzades a Sevilla pel Gender, Economy, Politics & Development Observatory (GEP&DO) de la Universidad Pablo de Olavide, i van comptar amb la participació d’altres referents de l’Economia Feminista a l’Estat espanyol com Lina Gálvez, Paula Rodríguez i Astrid Agenjo.

Sandra Ezquerra ha passat aquest mes de gener d’estada de recerca a la Universidad Pablo de Olavide col·laborant amb el GEP&DO i treballant en la possibilitat d’impulsar projectes de recerca coordinats entre totes dues universitats, així com avançant en la redacció i publicació d’articles científics.