La Dra. Isabel Carrillo Flores, membre del Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic, ha estat invitada pel Grup de Recerca en Estudis sobre Polítiques Educatives i Treball Dibujo1Docent de la Facultat d’Educació de la Universitat Federal de Minas Gerais, Belo Horizonte, Brasil. La seva estada, del 21 al 29 d’abril de 2013, s’ha realitzat en el marc de les activitats internacionals de la Càtedra UNESCO Dones, Desenvolupament i Cultures de la Universitat de Vic.

Durant l’estada  va portar a terme activitats en el Programa de Postgraduació en Educació i el Doctorat Llatinoameriacà en Polítiques Públiques i Professió Docent de la Universitat Federal de Minas Gerais de Belo Horizonte i la Universitat Federal de Pernambuco de Recife. També va participar en la 14 Setmana Nacional en Defensa de la Educació Pública de Qualitat organitzada pel Sindicat de Treballadors d’Educació de Pernambuco.

Programa d’activitats

• Seminário A precarização invisível do trabalho docente na crise espanhola
  • Seminário Reformas e contra-reformas no sistema educativo español. A educaçao em valores
  •  Seminário A educação e a crise espanhola