[:ca][:ca]El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA neix amb esperit de despertar vocacions científiques orientades a ajudar en actuals i futurs reptes de l’àmbit de la salut.  

S’ofereixen activitats específiques per ESTUDIANTS d’acord amb el currículum acadèmic per tal d’incidir en la seva EDUCACIÓ CIENTÍFICA i despertar el seu interès per les professions científiques, així com formació i materials didàctics de suport al PROFESSORAT dels centres educatius sobre nous avenços científics amb la finalitat de promoure les vocacions científiques a les seves aules.

La iniciativa sorgeix del grup de recerca en reparació i regeneració tissular (TR2Labi hi col·laboren estudiants del grau de biotecnologia de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. 

Aquesta formació s’inclou dins el programa UDivulga. Ciència i Societat, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

 

La societat actual es troba cada dia front a nous i complexes REPTES BIOMÈDICS, des de la necessitat de trobar vacunes per prevenir noves malalties com el Covid19, causada pel virus SARS-Cov-2, passant per la fabricació al laboratori d’òrgans o teixits per reemplaçar òrgans disfuncionals degut a l’edat o malalties prèvies, o a la síntesi de nous fàrmacs sense efectes secundaris, per citar alguns exemples. 

De la mateixa manera que la pràctica mèdica ha hagut d’incorporar físics o biotecnòlegs pel desenvolupament d’eines de diagnòstic per a la imatge (radiografies, ressonàncies magnètiques) o nous fàrmacs biològics (teràpies immunològiques, teràpies cel·lulars), els nous reptes biomèdics de futur evidencien una clara necessitat d’ampliar el perfil de professionals per afrontar els complexes reptes de futur. 

Equip

Laia Bosch Pressegué, coordinadora de la línia de recerca d’epigenètica aplicada del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

 

Anna Buisan,estudiant de doctorat del TR2Lab.

 

Montserrat Capellas Hermsinvestigadora del TR2Lab i professora titular de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries.

 

Elisabet Dachs Cabanas, investigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

 

Anna Dalmau Roda, responsable acadèmic del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries.  

 

Anna Fàbrega,  investigadora del TR2Lab i professora associada de la Facultat de Medicina.

 

Ester Goutan Roura, coordinadora de la línia de recerca de condicionants de salut i regeneració tissular del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciencies de la salut i el Benestar.

 

Xavier Jordana Comíncoordinador de la línia de recerca en creixement, remodelació i reparació del teixit ossi del TR2Lab i professor agregat de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

 

Cristina Martin, tècnica dels laboratoris de biociències de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries.

 

Marta Otero Viñas, coordinadora del Grup de Recerca en Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab) i professora titular de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries.

 

Antoni Parcerisas Mosqueda,  investigador del TR2Lab i professor associat de la la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries.

 

Lluís Pujadas Puigdomènech, coordinador de la línia de recerca de plasticitat neuronal en la salut i en la malaltia del TR2Lab i professor agregat de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

 

Elisabet Sarri Plansinvestigadora del TR2Lab i professora titular de la Facultat de Medicina. 

 

 

 

 

 

 

Col·laboradors

 

 

 

[:es]

El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA té com a objectiu despertar l’interès de les noves generacions en la resolució de reptes biomèdics actuals i futurs 

La iniciativa sorgeix del grup de recerca en reparació i regeneració tissular (TR2Labi hi col·laboren estudiants del grau de biotecnologia de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. 

Aquesta formació s’inclou dins el programa UDivulga. Ciència i Societat, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

 

La societat actual es troba cada dia front a nous i complexes REPTES BIOMÈDICS, des de la necessitat de trobar vacunes per prevenir noves malalties com el Covid19, causada pel virus SARS-Cov-2, passant per la fabricació al laboratori d’òrgans o teixits per reemplaçar òrgans disfuncionals degut a l’edat o malalties prèvies, o a la síntesi de nous fàrmacs sense efectes secundaris, per citar alguns exemples. 

De la mateixa manera que la pràctica mèdica ha hagut d’incorporar físics o biotecnòlegs pel desenvolupament d’eines de diagnòstic per a la imatge (radiografies, ressonàncies magnètiques) o nous fàrmacs biològics (teràpies immunològiques, teràpies cel·lulars), els nous reptes biomèdics de futur evidencien una clara necessitat d’ampliar el perfil de professionals per afrontar els complexes reptes de futur. El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA neix amb esperit de despertar vocacions científiques orientades a ajudar en futurs reptes de l’àmbit de la salut.  

Equip

Marta Otero Viñas, coordinadora del Grup de Recerca en Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab) i professora titular de la Facultat de Ciències i Tecnologia. 

Ester Goutan Roura, coordinadora de la línia de recerca de condicionants de salut i regeneració tissular del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciencies de la salut i el Benestar.

Elisabet Dachs Cabanascoordinadora de la línia de recerca d’epigenètica aplicada del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Xavier Jordana Comíncoordinador de la línia de recerca en creixement, remodelació i reparació del teixit ossi del TR2Lab i professor agregat de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Elisabet Sarri Plansinvestigadora del TR2Lab i professora titular de la Facultat de Medicina. 

Laia Bosch Presseguéinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Anna Dalmau Roda, responsable acadèmic del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Montserrat Capellas Hermsinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Mireia Bosch Calvet, estudiant de Biotecnologia.  

Anna Fàbrega

Antoni Parcerisas Mosqueda,

Anna Buisan,

Cristina Martin,

Col·laboradors

[row][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

[row][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA té com a objectiu despertar l’interès de les noves generacions en la resolució de reptes biomèdics actuals i futurs 

La iniciativa sorgeix del grup de recerca en reparació i regeneració tissular (TR2Labi hi col·laboren estudiants del grau de biotecnologia de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. 

Aquesta formació s’inclou dins el programa UDivulga. Ciència i Societat, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

 

La societat actual es troba cada dia front a nous i complexes REPTES BIOMÈDICS, des de la necessitat de trobar vacunes per prevenir noves malalties com el Covid19, causada pel virus SARS-Cov-2, passant per la fabricació al laboratori d’òrgans o teixits per reemplaçar òrgans disfuncionals degut a l’edat o malalties prèvies, o a la síntesi de nous fàrmacs sense efectes secundaris, per citar alguns exemples. 

De la mateixa manera que la pràctica mèdica ha hagut d’incorporar físics o biotecnòlegs pel desenvolupament d’eines de diagnòstic per a la imatge (radiografies, ressonàncies magnètiques) o nous fàrmacs biològics (teràpies immunològiques, teràpies cel·lulars), els nous reptes biomèdics de futur evidencien una clara necessitat d’ampliar el perfil de professionals per afrontar els complexes reptes de futur. El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA neix amb esperit de despertar vocacions científiques orientades a ajudar en futurs reptes de l’àmbit de la salut.  

Equip

Marta Otero Viñas, coordinadora del Grup de Recerca en Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab) i professora titular de la Facultat de Ciències i Tecnologia. 

Ester Goutan Roura, coordinadora de la línia de recerca de condicionants de salut i regeneració tissular del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciencies de la salut i el Benestar.

Elisabet Dachs Cabanascoordinadora de la línia de recerca d’epigenètica aplicada del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Xavier Jordana Comíncoordinador de la línia de recerca en creixement, remodelació i reparació del teixit ossi del TR2Lab i professor agregat de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Elisabet Sarri Plansinvestigadora del TR2Lab i professora titular de la Facultat de Medicina. 

Laia Bosch Presseguéinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Anna Dalmau Roda, responsable acadèmic del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Montserrat Capellas Hermsinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Mireia Bosch Calvet, estudiant de Biotecnologia.  

Col·laboradors

[row][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

[row][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

 [:][:es]

El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA té com a objectiu despertar l’interès de les noves generacions en la resolució de reptes biomèdics actuals i futurs 

La iniciativa sorgeix del grup de recerca en reparació i regeneració tissular (TR2Labi hi col·laboren estudiants del grau de biotecnologia de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. 

Aquesta formació s’inclou dins el programa UDivulga. Ciència i Societat, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

 

La societat actual es troba cada dia front a nous i complexes REPTES BIOMÈDICS, des de la necessitat de trobar vacunes per prevenir noves malalties com el Covid19, causada pel virus SARS-Cov-2, passant per la fabricació al laboratori d’òrgans o teixits per reemplaçar òrgans disfuncionals degut a l’edat o malalties prèvies, o a la síntesi de nous fàrmacs sense efectes secundaris, per citar alguns exemples. 

De la mateixa manera que la pràctica mèdica ha hagut d’incorporar físics o biotecnòlegs pel desenvolupament d’eines de diagnòstic per a la imatge (radiografies, ressonàncies magnètiques) o nous fàrmacs biològics (teràpies immunològiques, teràpies cel·lulars), els nous reptes biomèdics de futur evidencien una clara necessitat d’ampliar el perfil de professionals per afrontar els complexes reptes de futur. El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA neix amb esperit de despertar vocacions científiques orientades a ajudar en futurs reptes de l’àmbit de la salut.  

Equip

Marta Otero Viñas, coordinadora del Grup de Recerca en Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab) i professora titular de la Facultat de Ciències i Tecnologia. 

Ester Goutan Roura, coordinadora de la línia de recerca de condicionants de salut i regeneració tissular del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciencies de la salut i el Benestar.

Elisabet Dachs Cabanascoordinadora de la línia de recerca d’epigenètica aplicada del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Xavier Jordana Comíncoordinador de la línia de recerca en creixement, remodelació i reparació del teixit ossi del TR2Lab i professor agregat de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Elisabet Sarri Plansinvestigadora del TR2Lab i professora titular de la Facultat de Medicina. 

Laia Bosch Presseguéinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Anna Dalmau Roda, responsable acadèmic del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Montserrat Capellas Hermsinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Mireia Bosch Calvet, estudiant de Biotecnologia.  

Anna Fàbrega

Antoni Parcerisas Mosqueda,

Anna Buisan,

Cristina Martin,

Col·laboradors

[row][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

[row][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA té com a objectiu despertar l’interès de les noves generacions en la resolució de reptes biomèdics actuals i futurs 

La iniciativa sorgeix del grup de recerca en reparació i regeneració tissular (TR2Labi hi col·laboren estudiants del grau de biotecnologia de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. 

Aquesta formació s’inclou dins el programa UDivulga. Ciència i Societat, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

 

La societat actual es troba cada dia front a nous i complexes REPTES BIOMÈDICS, des de la necessitat de trobar vacunes per prevenir noves malalties com el Covid19, causada pel virus SARS-Cov-2, passant per la fabricació al laboratori d’òrgans o teixits per reemplaçar òrgans disfuncionals degut a l’edat o malalties prèvies, o a la síntesi de nous fàrmacs sense efectes secundaris, per citar alguns exemples. 

De la mateixa manera que la pràctica mèdica ha hagut d’incorporar físics o biotecnòlegs pel desenvolupament d’eines de diagnòstic per a la imatge (radiografies, ressonàncies magnètiques) o nous fàrmacs biològics (teràpies immunològiques, teràpies cel·lulars), els nous reptes biomèdics de futur evidencien una clara necessitat d’ampliar el perfil de professionals per afrontar els complexes reptes de futur. El projecte BIOMEDICINA EDUCATIVA neix amb esperit de despertar vocacions científiques orientades a ajudar en futurs reptes de l’àmbit de la salut.  

Equip

Marta Otero Viñas, coordinadora del Grup de Recerca en Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab) i professora titular de la Facultat de Ciències i Tecnologia. 

Ester Goutan Roura, coordinadora de la línia de recerca de condicionants de salut i regeneració tissular del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciencies de la salut i el Benestar.

Elisabet Dachs Cabanascoordinadora de la línia de recerca d’epigenètica aplicada del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Xavier Jordana Comíncoordinador de la línia de recerca en creixement, remodelació i reparació del teixit ossi del TR2Lab i professor agregat de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Elisabet Sarri Plansinvestigadora del TR2Lab i professora titular de la Facultat de Medicina. 

Laia Bosch Presseguéinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Anna Dalmau Roda, responsable acadèmic del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Montserrat Capellas Hermsinvestigadora del TR2Lab i professora agregada de la Facultat de Ciències i Tecnologia.  

Mireia Bosch Calvet, estudiant de Biotecnologia.  

Col·laboradors

[row][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

 

 

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/5″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

[row][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][column size=”1/4″ center=”no” class=””]

[/column][/row]

 [:]