Des del projecte Patis Biodivers, es torna a oferir un cicle de sessions de formació en format virtual. Les sessions tindran lloc cada dijous de 17:30 a 19:00 i tenen com a objectiu difondre els materials i les propostes educatives del projecte Patis Biodivers, però també de recollir bones experiències que s’estan portant a terme a les aules per treballar el tema de la Biodiversitat.

En aquest sentit, dues de les xerrades aniran sobre dues experiències d’aula en concret. Per una banda, la mestra Irma Darné de l’escola Vedruna de Ripoll presentarà una experiència sobre com representar un ecosistema a través d’un joc de taula que ha estat treballant amb el seu alumnat de primer de primària. Per l’altra, la Júlia Palau i l’Ángel Hervás presentaran com usar les càmeres de fototrampeig per investigar la fauna de l’escola, dues experiències que han estat part de les seves últimes pràctiques com a mestres de primaria. Aquestes dues xerrades es complementaran amb dues xerrades més per presentar els materials del projecte.

El programa de les xerrades és el següent i cal fer una inscripció prèvia per cada una de les sessions.

Dijous 4 d’abril del 2024 de 17:30 a 19:00. Investiguem la fauna del pati a través dels materials de Patis Biodivers a càrrec d’Arnau Amat.

Inscripcions (obertes fins el dimarts 2 d’abril)

Dijous 11 d’abril del 2024 de 17:30 a 19:00. L’ús de càmeres fototrampeig per investigar la fauna de l’escola a càrrec de Júlia Palau i Ángel Hervás.

Inscripcions (obertes fins el dimarts 9 d’abril)

Dijous 18 d’abril del 2024 de 17:30 a 19:00. Juguem a representar un ecosistema a càrrec d’Irma Darné.

Inscripcions (obertes fins el dimarts 12 d’abril)

Dijous 25 d’abril del 2024 de 17:30 a 19:00. Organitzem un Bioblitz a l’escola a càrrec d’Arnau Amat.

Inscripcions (obertes fins el dimarts 23 d’abril)