Inaugurem el tercer curs del Projecte Patis Biodivers, el projecte que ajuda a investigar i millorar la biodiversitat dels patis de les escoles. Aquest tercer curs volem continuar consolidant les investigacions amb la trentena de centres que hi han participat en altres edicions i volem ampliar la xarxa a altres centres de Catalunya i d’Espanya.

A la pàgina web hi veureu novetats, com les traduccions dels materials al castellà i al basc, un nou material dissenyat per cicle inicial de primària i el llibre d’actes de les VI Jornades d’ensenyament de les ciències amb els resums de totes les presentacions i experiències d’escola que hi van haver.

Amb la inscripció al projecte, podrem mantenir contacte directe amb el vostre centre, si és necessari resoldre dubtes o acompanyar-vos en el desenvolupament de les propostes didàctiques, i inclourem les dades recollides de biodiversitat en el nostre banc de dades. A més a més, us generarem un informe i us custodiarem les dades.

Les inscripcions al projecte per aquest curs, les podeu fer des de la pàgina web del projecte o través del següent enllaç.

El dia 9 de novembre a les 17:30 farem un webinar per presentar les propostes educatives del projecte i resoldre dubtes i consultes. Us podeu inscriure en el següent formulari (sessió en català)

El dia 16 de novembre a les 17:30 repetirem el webinar en llengua castellana per els centres educatius de fora de Catalunya. Us podeu inscriure en el següent formulari (sessió en castellà)