Des del mes gener,  el projecte Patis Biodivers ha organitzat quatre formacions online per a docents, en les quals s’hi han inscrit més de 150 mestres i educadors de diferents de centres d’arreu de Catalunya. Les sessions han repassat les diferents propostes educatives del projecte per tal d’investigar la biodiversitat d’invertebrats, ocells i plantes del pati de les escoles. La última sessió que va tenir lloc el passat 25 d’abril va sé la que va tenir més inscripcions amb 100 inscrits i es va presentar la proposta per dissenyar un Bioblitz Escolar.

El cicle de formacions d’investigacions sobre la biodiversitat s’acabarà la primera setmana de maig amb les VI Jornades de Ciències que s’organitzen a la FETEP i que porten per lema “Investiguem la Biodiversitat”. Les jornades tindran lloc el 5 i 6 de maig i és possible inscriure-s’hi fins el dia 1 de maig en el següent enllaç.

El projecte Patis Biodivers està liderat per un equip de persones del Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya i està finançat per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología – Ministerio de Ciencia e Innovación.