Jordi Montero – Dolor i neurociència cognitiva – 25/10/2017

with No hi ha comentaris

Avui dia 25 d’octubre de 2017 a l’Aula Mercè Torrents de la UVic-UCC, hem comptat amb la presència d’un dels referents actuals del tractament i l’estudi del dolor a Catalunya que ha impartit una xerrada-debat denominada Dolor i neurociència cognitiva a propòsit del seu llibre Permiso para quejarse.

El Dr. Jordi Montero ha combinat durant més de quaranta anys la seva activitat clínica amb la docència i la investigació clínica.

En la xerrada-debat el Dr. Jordi Montero ha volgut brindar el seu coneixement com a neuròleg en relació a molts aspectes quotidians de la vida com són la memòria, el dolor, els espants, etc.

El ponent ha remarcat la importància del cervell com a òrgan i també, el fet que com a humans ens hauríem de plantejar escoltar el nostra cos més sovint.

Cal dir que el debat ha estat molt intens en tots dues sessions i que ha aconseguit submergir-nos en la neurologia mostrant-nos com n’és una ciència revolucinària per l’ésser humà.

S’han fet dues sessions de l’activitat: Sessió 1 (9.00 a 10.15h) i Sessió 2 (10.30 a 11.50h) en què hi han assistit estudiants universitaris i pre-universitaris de diferents centres de secundària:

UVic-UCC (Grau en Biologia, Biotecnologia i Enginyeria Biomèdica), Col·legi Sant Miquel dels Sants i Institut Jaume Callís de Vic.

En total s’ha comptat amb una assistència de l’ordre de 240 persones.

Podeu veure el vídeo de l’activitat clicant a: http://mon.uvic.cat/tlc/videos/

Podeu veure les fotografies de grup dels centres de secundària assistents a la xerrada-debat amb el ponent Dr. Jordi Montero i altres fotos de l’acte visitant la galeria del curs 2017/18.

Per més informació llegiu el cartell que es mostra a continuació: