Daniel Arbós – Curiositats científiques del dia a dia – 11/10/2017

with No hi ha comentaris

Avui dia 11 d’octubre de 2017, de les 10.30 a les 12.00h a l’Aula Magna de la UVic-UCC, hem comptat amb la presencia del periodista i comunicador científic Daniel Arbós que ha donat el tret de sortida a la 11a Edició de les Tertúlies de Literatura Científica amb l’activitat Curiositats científiques del dia a dia a l’Aula Magna de la UVic-UCC.

Daniel Arbós és coautor del llibre Pa ciència, la nostra (Angle, 2016) i director, juntament amb Màrius Belles, del programa Sants3ràdio “Pa ciència, la nostra”, que s’emet a una desena d’emissores d’arreu de Catalunya i que l’any 2012 va guanyar el premi Ràdio Associació de Catalunya a millor programa de ràdio local.

L’activitat s’ha realitzat en una sessió de 10.30 a 12.00 amb una assistència al voltant de 300 estudiants universitaris i pre-universitaris de diversos centres de secundària: UVic-UCC (Grau en Biologia, Grau en Biotecnologia i Grau en Enginyeria Biomèdica), Institut del Voltreganès, Institut de Tona i Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu.

Podeu veure el vídeo de la xerrada-debat a http://mon.uvic.cat/tlc/videos/

Podreu trobar les fotos de grup dels centres de secundària assistents a la xerrada-debat amb el ponent Daniel Arbós al següent enllaç: Galeria

Per més informació llegiu el cartell que es mostra a continuació: