El curs 2017 – 2018 la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes commemora els 40 Anys de la creació de l’Escola de Mestres que és l’orígen d’aquest centre.

Amb el nom  oficial d’Escola Universitària de Mestres Jaume Balmes, el centre es va inaugurar el 4 d’octubre de 1977 i es va transformar en Facultat d’Educació l’any 1997, amb la creació de la Universiat de Vic.  Per consultar la seva història podeu accedir al número 29 de la revista Miramarges, del juliol de 2003 dedicat als 25 anys de l’Escola de Mestres.

A partir d’aquesta pàgina podeu consultar el programa d’activitats organitzades, així com una mostra de fotografies del passat i, si sou mestres formats a Vic, us convidem a participar en el Mapa de Mestres aportant les vostres dades.

Vols ser Alumni?