Testimonis

Aquest vídeo conté una pinzellada de la història de 40 anys de l’Escola de Mestres i la Facultat d’Educació, explicada en primera persona per alguns dels seus protagonistes.

Acte central Escola de Mestres

Vídeo amb les imatges de l’acte “40 anys fent escola i universitat: d’Escola de Mestres a Facultat d’Educació” realitzat el 18 de maig al teatre l’Atlàntida de Vic. És tracta d’un espectacle per celebrar els 40 anys de la creació de l’Escola de Mestres, que va ser l’acte central de commemoració d’aquest aniversari.

Canal Nexe

Aquest curs, la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH) celebra els seus 40 anys d’història. Una fita sobre la qual conversen Eduard Ramírez, degà de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes; Mariona Casas, coordinadora del Doble Grau de Mestres en Educació Infantil i Educació Primària,  i Dolors Raurell, alumna de la primera promoció d’aquest doble grau.

La conversa es fa a través d’un nou espai del Canal Nexe de la UVic-UCC. Amb aquest vídeo, el Canal Nexe incorpora subtítols, disponibles en anglès i català, per tal de fer-ne més accessible el contingut.

Antoni Tort a El 9 TV

En l’any  2017 van coinicidir tres efemèrides importants de la història de la UVic: els 20 anys del reconeixiement de la universitat,  els 40 del naixement de l’escola de mestres -que se’n considera l’embrió- i ha començat a funcionar la facultat de Medicina.

Del que ha estat i és la universitat en tenim ara la visió d’Antoni Tort, l’últim director de l’escola de mestres i el primer degà de la Facultat d’Educació.  Actualment, és el director de l’escola de doctorat. Vegeu el program El 9 Informatiu/El Magazín del 31 de desembre de 2017 a través d’aquest enllaç.