L’equip d’UTRON Racing està creant un monoplaça elèctric per participar a Formula Student Spain, una competició a escala internacional amb equips universitaris que desenvolupen i innoven en la fabricació de vehicles propulsats per motors de combustió, elèctrics i, fins i tot, desenvolupen monoplaces autònoms.

A causa de la situació complicada actual, el contacte amb entitats i empreses que podrien col·laborar amb l’equip per a la preparació prèvia a la competició s’està veient afectat. és per aquest motiu que  intenten buscar formes alternatives d’aconseguir visibilitat i recaptació per tal de poder assolir els últims costos abans de la competició.

Amb aquest propòsit han decidit començar una campanya de crowdfunding a la plataforma de GoFundMe, on es poden publicar projectes diversos per tal d’aconseguir donatius. En alguns casos, com aquest en concret, a partir de certa quantitat s’ofereixen recompenses a les persones, marques o empreses que aporten donatius a la campanya.