La festa de benvinguda UVicLifeque organitza cada any l’UHub, Servei a la Comunitat Universitària, ha tingut lloc aquest dijous 5 d’octubre. L’objectiu de la celebració era donar a conèixer els col·lectius i principals serveis de la comunitat UVic als estudiants, especialment als de primer curs.

La jornada ha començat amb la mostra d’entitats de voluntariat, de 10 h a 13 h, al pati de Miramarges. Els assistents han pogut gaudir d’un cafè i un obsequi.

A partir de les 19 h al Parc dels Estudis es poden visitar les parades des d’on s’informa els diversos col·lectius de la UVic: els equips de rugbi dels Garrins i les Garrines, la colla castellera dels Emboirats, el Consell d’Estudiants, el programa Mentor, l’Utron Racing Team i els Garrins Metàl·lics. L’UHub també disposa d’una carpa on es dona informació als alumnes dels col·lectius culturals, com l’Orquestra Inclusiva, la Coral, la Lliga de Debat i l’Aula de Teatre, a més de totes les activitats i els serveis de l’UHub en els diferents àmbits d’esports, cultura, voluntariat, comunitat o lliurament de carpetes, entre altres. La jornada finalitzarà amb un concert amb barra de begudes d’Emboirats i Garrins i Garrines, a les 21.30 h.