El proper 23 de febrer de 15 a 18.30h a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, C/ de la Sagrada Família, 7. Aula A-104 (Edifici A) se celebrarà la jornada formativa “Interseccionalitat a l’educació superior” que tindrà per objectiu fomentar la transversalització de la interseccionalitat a les diferents àrees de la universitat, i més específicament, donar a conèixer la interseccionalitat i explorar la seva aplicabilitat pràctica.

Formulari d’inscripcióhttps://forms.office.com/e/WpLWExgZEg

L’activitat està dirigida a tota la comunitat universitària de la UVic-UCC, això inclou a estudiants de grau, màster i doctorat i PDI (de totes les facultats i branques de coneixement) i PAS (incloent-hi personal de gestió, comunicació, OTRI, Unitat d’Igualtat, etc.). Entenem que l’aplicació de la perspectiva interseccional pot ser beneficiosa per tots aquests col·lectius. Per exemple, per superar els biaixos del disseny de la recerca; per millorar la qualitat del contingut i metodologies docents; per augmentar l’eficàcia de la tasca tècnica en prevenció i intervenció de violències i discriminacions; per evitar biaixos en TFG, TFM i tesis doctorals amb teories, metodologies i experiències innovadores.

A més, aquesta activitat s’inclou a l’oferta del Passaport Cultural.

Trobareu tota la informació aquí Jornada formativa: Interseccionalitat a l’educació superior – Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere (uvic.cat)