Més de 250 participants de la UVic-UCC representaran a la nostra Universitat a la 10 edició de la Unirun, la cursa de les universitats catalanes. Les inscripcions a la cursa ja estan tancades i les 5.000 places disponibles es van exhaurir fa un parell de setmanes de forma molt ràpida. L’organització s’està plantejant augmentar el nombre d’inscripcions de cara a pròximes edicions.

Amb l’objectiu de fomentar la pràctica esportiva i la cohesió, la Unirun ofereix una oportunitat única per connectar amb altres membres de les universitats catalanes i promoure valors com el companyerisme i la sana competició. Aquesta participació massiva no només és una mostra de compromís amb l’esport i la salut, sinó també un testimoni de la força de la comunitat universitària de la UVic-UCC.

La cursa prevista pel 3 de març a les 9:30h al Parc del Fòrum de Barcelona i amb un circuit de 5km de longitud està promoguda per les 12 Universitats catalanes de la mà de l’ECU, amb el suport de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física i l’Ajuntament de Barcelona, el patrocini d’adidas i l’organització de Gaudium Sports.

La UVic-UCC organitzarà 2 busos per traslladar als participants a Barcelona, les sortides seran des de Vic i Manresa.

Cal destacar que la Unirun és una cursa solidària. L’euro solidari que poden aportar els/les participants es destinarà a l’associació Djouma. Associació sense ànim de lucre fundada l’any 2015 per Laia Dosta i Marina Palmés, amb la missió de garantir el dret a una salut i una educació inclusives, equitatives i de qualitat, així com l’empoderament de la dona, a Mali.

Les 5000 inscripcions disponibles per a la desena edició de la UNIRUN ja es van exhaurir, a 5 setmanes de la prova. El % de participació per sexes és de 50% homes i 50% dones. I el % d’inscrits menors de 25 anys és del 72,58%.

Més informació de la cursa a www.unirun.cat