L’edició d’enguany dels Campionats de Catalunya Universitaris ha estat un èxit històric de bons resultats pels equips de la UVic-UCC.
Els bons resultats obtinguts a la competició universitària catalana, fa que 4 dels 12 equips participants hagin obtingut una plaça per participar als Campionats d’Espanya universitaris que es celebraran durant els mesos d’abril i maig del 2024.

Crònica:

Els passats dies 5, 6 i 7 de març, Mataró va acollir la fase final dels Campionats de Catalunya Universitaris, amb la participació destacada de quatre equips de la UVic-UCC: bàsquet femení, futbol sala masculí, futbol 11 femení i rugbi 7 masculí. Entre ells, els equips de futbol sala masculí i futbol 11 femení van emergir com a guanyadors de les eliminatòries i assoleixen el pas als Campionats d’Espanya Universitaris.

El dimarts 5 de març, es van disputar les competicions de bàsquet femení i futbol sala masculí. El conjunt de futbol sala masculí de la UVic-UCC es va classificar en primera posició, després de dues brillants victòries, garantint la seva presència als Campionats d’Espanya Universitaris a Albacete del 15 al 18 d’abril. L’equip femení de bàsquet va perdre la semifinal contra la Universitat Autònoma de Barcelona, quedant en tercera posició.

El dijous 7 de març, van tenir lloc les competicions de futbol 11 femení i rugbi 7 masculí. Les jugadores de l’equip de futbol 11 van superar brillantment la Universitat de Girona per 1-0 a la semifinal, però van caure davant de la Universitat de Barcelona. Tot i això, aconsegueixen una plaça històrica per als Campionats d’Espanya Universitaris, que se celebren a Granada del 6 al 9 de maig.

L’equip de rugbi 7, subcampió vigent de la competició, va acabar en tercera posició després de perdre la semifinal en l’últim moment contra la UB i aconseguir el tercer lloc en derrotar la Universitat Internacional de Catalunya.

Finalment, els dies 13 i 14 de març, a l’exterior del Saló de l’Ensenyament a Barcelona, es van disputar els Campionats de Catalunya Universitaris de Bàsquet 3×3, on tant l’equip femení com el masculí van obtenir la medalla d’argent, caient en la final contra la Universitat de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya respectivament. Amb aquesta actuació, també es classifiquen per als Campionats d’Espanya Universitaris que tindran lloc a Jaca del 10 al 12 de maig.

També volem agrair la participació i compromís de la resta de jugadores i jugadors dels equips de volei femení, handbol femení, handbol masculí, rugbi 7 femení i futbol 11 masculí.

Moltes gràcies a totes i tots!!