Tirolina, bubble football, volei, cursa de 5km, bàsquet amb cadira de rodes.. l’edició dels UVic Sport Games prevista pel 15 de novembre serà més experiencial que les celebrades fins a dia d’avui.

Tota la comunitat UVic (estudiants, professors i treballadors) pot participar de les activitats esportives de la 3a edició dels UVic Sport Games.

I què us hem preparat? Activitats gratuïtes, competicions esportives i la participació de les facultats de la UVic i UMedicina que participaran amb tallers de fisioteràpia, fotografia, medicina..

• Activitats gratuïtes (no cal inscripció): “tastet” d’escalada, pàdel i tennis taula, salt amb tirolina, activitats de bàsquet amb cadira de rodes, jocs populars, bubble football, etc
  • Competicions esportives (amb inscripció): Cursa de 5km (individual o per parelles), bàsquet 3×3, volei 6×6 i futbol 7. INSCRIPCIONS

A més de les activitats i competicions la jornada estarà amenitzada amb música (DJ), menjar, beure, entrevistes amb els protagonistes i 2 speakers que animaran el xou.

No us ho perdeu!!