El passat dimecres 22 d’octubre, la Carla, propietària de la botiga de moda @albinamoda, va visitar els alumnes de 2n del CFGS de Màrqueting i Publicitat (Granollers) per oferir una xerrada sobre emprenedoria i l’ús estratègic de les xarxes socials en la gestió d’un negoci. Durant la sessió, va compartir la seva experiència com a emprenedora, explicant els reptes, aprenentatges i èxits que ha viscut en el procés de crear i consolidar una marca de botiga de moda. També va destacar la importància de la presència digital, la coherència de marca i la connexió amb el públic objectiu a través de les xarxes socials, especialment Instagram.
Objectius perseguits:
- Conèixer una experiència real d’emprenedoria dins del sector del màrqueting.
- Comprendre el paper de les XXSS com a eina de comunicació i promoció de marca.
- Fomentar les competències personals, socials i emocionals vinculades a la iniciativa emprenedora.
- Inspirar l’alumnat a desenvolupar projectes propis basats en l’us de les XXSS.
Valoració alumnes:
L’alumnat va valorar molt positivament la xerrada, destacant la proximitat i autenticitat de la ponent, així com la utilitat de conèixer una trajectòria emprenedora real. Van mostrar especial interès per les estratègies de comunicació digital i per com gestionar la imatge de marca a les xarxes socials.
Valoració docent:
Activitat molt enriquidora i alineada amb els resultats d’aprenentatge del mòdul. Va permetre connectar la teoria amb la pràctica professional i es va generar un espai de debat que fomenta la motivació i la iniciativa de l’alumnat.
Imatges:


