Visita a l’empresa Dara Pharma amb motiu del seu 25è aniversariEls alumnes de 2n del CFGS en Màrqueting i Publicitat visiten l’empresa Dara Pharma de Granollers en el marc del mòdul de relacions públiques i organització d’esdeveniments. Dara Pharma és una empresa referent al Vallès Oriental dedicada a fabricar maquinària per a la industria farmacèutica.

L’objectiu de l’activitat és dissenyar un protocol d’activitats per a la celebració dels 25 anys de l’empresa. Així doncs, el passat 18 de febrer i a les instal·lacions de l’empresa el director comercial, el Sr. Joan Melé, va fer una presentació corporativa de Dara Pharma explicant la seva història, trajectòria i creixement, remarcant la importància de la llengua anglesa a l’hora de seleccionar personal donat que tenen agents i clients internacionals.

La responsable de RRHH, la Sra. Judith Torres, i el tècnic de comunicació, el Sr. Joan Requena, han acompanyat als alumnes a fer una visita guiada per la nau 1 i la nau 2 de la companyia. D’aquesta manera, els alumnes han pogut conèixer amb més detall els diferents departaments i la possible ruta que podrien fer a les personalitats públiques que convidin al treball acadèmic que han d’elaborar. Aquest treball el presentaran a classe el proper 11 de març.

Destaquem algunes valoracions fetes per l’alumnat.

Unes explicacions molt clares, i una visita que ens han proporcionat l’experiència de tot el treball que es porta a terme a Dara Pharma dia a dia. Després d’aquesta visita el nivell de motivació per desenvolupar-me com a  professional en el sector de màrqueting ha crescut notablement.”

Francisco Javier Lozano, estudiant

“Ens han explicat com fan tots el productes que venen al mercat, i la importància que té l’anglès en el món professional, ja que quant més coneixement d’aquest idioma tinguis més portes podràs obrir al món professional. També ens han ensenyat les diferents màquines que tenen pels diferents processos que tenen a l’hora de fer el producte. Per altra banda, ens han ensenyat els diferents sectors que té l’empresa com el sector de màrqueting o el d’atenció al client.”

Axel Fredy Berrocal, estudiant

La docent del mòdul destaca l’interès de l’alumnat en conèixer de primera mà la realitat professional i que puguin fer projectes reals d’aquestes companyies

Agraïm molt als professionals de l’empresa Dara Pharma, la bona acollida i el tracte rebut.