Visita a l’assessoria Àgora de Granollers

El passat mes de maig, els alumnes de 2n del CFGS en Màrqueting i Publicitat, van visitar l’assessoria Àgora de Granollers, amb la intenció de conèixer una empresa de comunicació i gestió d’esdeveniments del territori.

Sergi López, CEO d’Àgora, va explicar la història de la companyia, els serveis que ofereixen, com canalitzen la comunicació i els esdeveniments, com s’han adaptat a la situació que va provocar la pandèmia, com van decidir apostar per unes noves instal·lacions, i com va ser la inauguració d’aquestes. A partir d’aquí, la Laia, responsable de comunicació, va fer una visita guiada als alumnes per tots els departaments de les instal·lacions.

Els alumnes van poder conèixer l’estratègia corporativa i de màrqueting de l’assessoria i veure com s’apliquen a la realitat continguts de relacions públiques, protocol i organització d’esdeveniments de màrqueting que han treballat a l’aula.

L’alumnat valora molt aquestes activitats fora de l’aula, ja que els apropa a la realitat laboral que es trobaran quan acabin els estudis. Els alumnes van poder fer preguntes i demanar dubtes i detalls, de manera que es genera un aprenentatge des de la professió real en complementació amb els aprenentatges acadèmics.

La interacció de la formació acadèmica amb el món professional és una dinàmica essencial per a la formació i l’aprenentatge i això, una vegada més, ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’Assessoria Àgora.