L’alumnat de 1r del CFGS en Màrqueting i Publicitat va visitar la botiga Dracs de Granollers i va rebre una xerrada molt interessant a càrrec del Sr. Amadeu Barbany fundador de la botiga.

Dracs compta amb una filosofia i una forma de treball basada en els conceptes de economia circular, consum responsable i producte de proximitat. Posteriorment, van crear la marca IAIOS, que es presenta com un clar exemple d’estratègia de màrqueting basada en un valor diferencial molt gran; com el disseny, el producte ecològic i de proximitat, amb una intenció genuïna i social.

L’alumnat ha pogut conèixer de primera mà un exemple de negoci amb un clar valor diferencial. Sortir de les aules i aprendre activament és molt motivador i els porta a realitats amb les quals es poden trobar en un futur pròxim.

Agraïm a l’equip de Dracs i IAIOS el seu temps i dedicació en fer possible aquesta visita.