Què necessito per accedir a un CFGS?Les vies d’accés a un cicle formatiu de grau superior són a vegades desconegudes per als joves, les famílies o els tutors dels centres educatius.

L’accés habitual  a un cicle formatiu de grau superior és:

1. Disposar del títol de batxillerat. Qualsevol modalitat és vàlida, però si la modalitat s’adequa a l’especialitat del cicle formatiu és millor en clau de coneixement previ, però en cap cas és un impediment.
  2. Disposar d’un títol de tècnic/a, és a dir, haver superat un CFGM que pot ser de la mateixa família professional o no. No és excloent i no és necessari disposar de cap curs pont o superar cap prova d’accés. L’accés és directe.

Però també tenen accés a un CFGS les persones que compleixin alguns d’aquests requisits:

• Qui superi la prova d’accés:
      • a cicles formatius de grau superior
      • a la universitat per a més grans de 25 anys
    • Qui hagi superat:
      • el curs d’orientació universitària (COU) o el preuniversitari
      • el batxillerat unificat i polivalent (BUP)
    • Qui disposi d’una titulació universitària o una d’equivalent

Si tens dubtes sobre l’accés a un CFGS contacta’ns via correu electrònic a campusprofessional@uvic.cat o truca’ns al 938 815 531.