Parlem de marca amb Irene Martínez responsable de màrqueting de Cricut d'Espanya i Portugal

El passat mes de juny, els alumnes de 2n del CFGS en Màrqueting i Publicitat, van rebre la visita de la responsable de màrqueting de Espanya i Portugal de l’empresa Cricut, la Sra. Irene Martínez. La Sra. Martínez va fer una conferència sobre la marca, els seus productes i les accions de màrqueting que aplica. Va explicar quines tasques realitza en el seu dia a dia professional, que només són 2-3 persones a Cricut Espanya i que compta amb partners externs, com una agència que porta les xarxes socials de Cricut i un el distribuïdor (KPSport, empresa ubicada a La Roca del Vallès) que és qui contacta amb els clients com El Corte Inglés, FNAC, etc.

Durant la xerrada, els alumnes van poder formular preguntes per resoldre dubtes o curiositats que tinguessin sobre la marca. A partir de la xerrada van planificar un esdeveniment fictici per a la marca Cricut i posteriorment van realitzar una presentació davant dels responsables de la marca.

L’alumnat valora molt positivament l’apropament amb professionals i utilitzar casos reals alhora de realitzar projectes a l’aula. Això els apropa a la realitat laboral i al seu futur professional. El professorat considera que és molt satisfactori fer activitats acadèmiques vinculades a una empresa o marca real ja que afavoreix i motiva la formació de l’alumnat.

Des de Teknós agraïm a la Sra. Irene Martínez el seu temps i participació en aquesta activitat.