Marta Ruiz i Núria Torras participen en la Jornada de Transformació Digital de la UOC

Marta Ruiz i Núria Torras, docents del cicle formatiu de grau superior (CFGS) en Màrqueting i Publicitat a Teknós Granollers, van participar en la Jornada de Transformació Digital que organitzava la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) els dies 7 i 8 de març. Aquesta jornada tenia com a objectiu identificar i difondre les pràctiques docents innovadores i referents vinculades amb l’ús de la tecnologia digital de centres educatius no universitaris.

Les dues professores van presentar el projecte de recerca “El Mirall”, liderat per Marta Ruiz i que té l’objectiu de promoure l’autoreflexió i reflexió conjunta sobre l’exposició mediàtica de l’alumnat de primer curs del cicle durant la seva preadolescència com a gestors de contingut a la xarxa social Instagram. Aquest curs, “El Mirall” ha iniciat la segona fase del projecte, consistent en l’elaboració d’una pàgina web i diversos materials i guies de recomanacions orientades a preadolescents de 1r curs d’ESO sobre l’ús igualitari i responsable de les xarxes socials. Es tracta d’un projecte transversal i multidisciplinari que neix amb la voluntat que els materials puguin promoure un ús adequat d’Instagram en estudiants de primer cicle d’ESO a partir de les recomanacions dels estudiants del 1r curs del CFGS en Màrqueting i Publicitat.

El projecte “El Mirall” s’està duent a terme per part l’alumnat de 1r del CFGS en Màrqueting i Publicitat i aquesta segona fase ha tingut la participació dels alumnes del CFGS en Animacions, 3D, Jocs i Entorns Interactius en l’elaboració dels materials audiovisuals.