La UVic celebra el primer congrés d’Empresa, Màrqueting i ComunicacióMés de cent estudiants de cicles formatius de grau superior (CFGS) van participar, el passat 3 de març, al primer congrés d’Empresa, Màrqueting i Comunicació “Innovació avui” organitzat per la UVic. Els nostres alumnes del CFGS en Màrqueting i Publicitat, van assistir a la jornada juntament amb estudiants d’altres centres.

El tret de sortida al congrés el va donar Josep Burgaya, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic, amb una xerrada en què va parlar sobre els reptes de futur de la generació Z, que enfronten temàtiques com la sostenibilitat o l’ètica corporativa. Tot seguit, van començar diferents ponències, a càrrec de professorat de la Facultat: Oreste Attardi va oferir la sessió “Innovació en Màrqueting: Màrqueting 4.0”; Albert Armisen va aprofundir en el món del blockchain, i Guillem Marca va repassar la importància dels influencers en el màrqueting actual i de futur.

Finalment, els assistents van participar en diferents workshops, com el de Màrqueting d’experiències, el de Creativitat i aplicació del mètode Design Thinking per al disseny de solucions a mida, el de Champions League i el d’Influencer targeting.

Una de les voluntats de jornades com aquesta és apropar l’estudiantat de cicles formatius, oferir un complement a la seva formació i animar-lo a fer el salt a la universitat per continuar la seva educació superior. Els pròxims congressos per a alumnat de CFGS que està preparant la UVic són el de Multimèdia, el 29 de març; el d’Educació, el 5 d’abril, i el de Mecatrònica, el 27 d’abril.