Fotografia de la graduació dels estudiants del Campus Professional: l’acte més entranyable de tot el curs

El passat 8 de juny es va portar a terme a l’Aula Magna de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya l’acte de graduació dels estudiants dels Cicles Formatius de Grau Superior del centre Teknós del Campus Professional de la UVic-UCC, promoció 2021-23.

En total van ser 19 els estudiants graduats en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, 12 en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i 24 en Màrqueting i Publicitat.

L’acte es va iniciar amb unes paraules per part de la Direcció del Campus Professional, la Sra. Montserrat Fontarnau, en que dirigint-se als estudiants i les seves famílies va destacar que “no ha estat un camí exempt d’obstacles, però heu tingut la capacitat de superar. En aquests 2 anys us hem vist créixer, transformar-vos i madurar per afrontar aquest nou camí que heu de seguir ara: alguns continuareu estudiant, d’altres iniciareu la vostra etapa professional o potser ambdues coses alhora.. estigueu segurs que ho podeu fer amb tota la tranquil·litat i la confiança de qui ho ha donat tot i ha après el que havia d’aprendre per sortir-se’n amb èxit!” I també va tenir paraules d’agraïment pels Caps d’Estudis, l’equip de Secretaria i tot l’equip docent, per la seva professionalitat i exigència, però també per la il·lusió i l’acompanyament que han realitzat als estudiants que es graduaven.

A continuació va ser el torn del padrí. Cada any s’escull una persona representativa d’un dels 3 cicles i en aquesta ocasió fou el Sr Freddy Córdoba, cofundador de l’empresa d’animacions i videojocs Kotoc Produccions, d’on diu “imaginar, que és el que millor sabem fer”. En el seu parlament, el padrí es va referir als errors que va cometre en diferents projectes que va portar a terme la seva empresa i també els que van ser un èxit, entre ells la sèrie animada desenvolupada per RTVE Sendokai Champions el 2013. Aquesta sèrie tindrà una nova entrega en breu i va expressar la necessitat que tindrà el seu negoci d’incorporar talent jove com el que estava apadrinant.

I posteriorment va ser el moment dels parlaments dels estudiants. En representació del  Cicle d’ Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, van fer el discurs la Núria Antonell i l’Unai Estavillo. El representant del Cicle  de Desenvolupament Aplicacions Multiplataforma fou l’Arnau Barra. I del Cicle de Màrqueting i Publicitat, l’Adrià Valverde i en Joel Martínez. Tots els assistents van poder gaudir d’un vídeo amb imatges d’aquests dos anys.

A continuació va ser el moment de la recollida dels diplomes per part de cada un dels estudiants, de la mà del padrí i del Vicerector de Professorat de la UVic-UCC, el Dr Albert Juncà. Juncà fou qui va cloure l’acte amb un suggeriment final pels graduats “tant si continueu estudiant com si us incorporeu al món professional, feu allò que més us agradi i gaudiu-ho” i va convidar-los a seguir connectats amb la universitat a través de la comunitat UAlumni.

L’acte va estar amenitzat per unes cançons molt properes i personals del grup Una estona de cel i va finalitzar cantant tots els presents l’himne universitari Gaudeamus Igitur. Aquest va ser un acte per recordar de la forma més entranyable possible el pas del món acadèmic al món professional, els graduats d’ahir ja compten amb una formació tècnica superior, acadèmica i pràctica tan necessària en el món d’avui i que desitgem que els permeti arribar allà on es proposen.

Molta sort a tots i a totes!

7J8A8541