Els alumnes de Màrqueting i Publicitat han celebrat recentment el concurs de disseny del calendari per a l’any 2025. I ja coneixem el nom de la guanyadora! La proposta de la Judit Costa, alumne de primer, ha estat escollida per la seva originalitat, creativitat i capacitat per complir amb els criteris establerts pel concurs.

A través d’una pràctica el més realista possible efectuada a classe, els estudiants van portar a terme aquest projecte amb uns resultats molt satisfactoris. I és que, el disseny de la Judit no ha sigut l’únic amb un nivell creatiu òptim, hi ha hagut molts candidats i ha sigut una elecció complexa.

Entre els requisits destacaven el compliment de les directrius de la tasca, el respecte per la identitat corporativa de la universitat, la incorporació d’elements visuals diferencials i l’ús d’una jerarquia clara i coherent que garantís una lectura fàcil. A més, es valorava especialment que el disseny mantingués la seva vigència estètica i funcional durant tot l’any 2025.

Aquest concurs és un reflex del nostre compromís per impulsar el talent emergent dels alumnes, ja que considerem que el primer pas per aconseguir una millora i una evolució pel que fa a l’estudiant és que es vegi immers en activitats realistes i en contextos en els quals hagi de pensar àrduament una solució o sortida satisfactòria. En el cas d’aquest cicle, intentem simular àrees de treball d’agències, PIMES, grans marques del sector…

A més, iniciatives com aquesta no només fomenten la creativitat i el desenvolupament professional, sinó que també permeten als estudiants veure com el seu treball té un impacte real en la comunitat universitària.

Enhorabona a Judit  per aquest merescut reconeixement! El seu calendari no només serà utilitzat durant tot el 2025, sinó que també servirà com a mostra del potencial creatiu i professional que es cultiva a la UVic.